Wszystko o:

agroturystykę pod częstochowa

alepod

Te miejsca w Polsce pozytywnie zaskakują turystów. "Wracam tam kolejny raz i wciąż odkrywam coś nowego"

Miało być nudno i nieciekawie, a okazało się, że jest zupełnie odwrotnie. Zebraliśmy opinie podróżników o miejscach, które nie są pierwszym skojarzeniem, gdy myślimy o weekendowym wypadzie.

Dolina Widawy: w królestwie karpia i rododendronów

Jeszcze kilka lat temu na tym odcinku doliny Widawy były mokre łąki, nieużytki, olchowe zagajniki i gęste chaszcze

Polska pod gruszą. Ziemia Namysłowska - Michalice i okolice

Można tu złowić nie tylko karpia, obserwować łyski, krzyżówki i cyranki, spróbować piwa o smaku śliwki

Jednośladem po Jurze

ścieżki, od czasu do czasu trzeba pchać rower po piachu pod górkę. Po drodze trafimy na pałac, dworek, malowniczą osadę, a wszystko w przyjaznym dla oka (i rowerzysty) pagórkowatym terenie ciągnącym się kilometrami od Krakowa do Częstochowy - w linii prostej ok. 90 km, szlakiem czerwonym ponad 160. Nie

Wojnowo

pada odpowiedź. Troskliwy gospodarz Kiedy podjeżdżamy pod klasztor, trochę zbija nas z tropu tabliczka własność prywatna, ale polsko-niemiecki napis zaprasza na szczęście do zwiedzania. Akurat wychodzi grupa niemiecka szczerze mówiąc, podczas mojego krótkiego pobytu w Wojnowie miałam wrażenie, że

Baba, wiata, koniec świata. Kajakiem po Bugu

: nigdy nie pytajcie policjanta, czy można rozbić namiot pod dworcem kolejowym. My popełniliśmy ten błąd w przygranicznym Terespolu. Pan władza spojrzał z ukosa i powiedział, że możemy spać na dworcu. Hmmm... twarda ławka, jarzeniowe światło, rozkręcone na cały regulator radyjko w kantorze

POLECAMY WIDEO

Re: Trasy rowerowe - Częstochowa i okolice

jedziemy szlakiem czy wytyczymy jakiś nowy :) Spanie w agroturystyce albo pod namiotem, zależy jak wypadnie :) Pozdrawiamy wszystkich pedałujących i do zobaczenia na szlaku. Po powrocie powiemy co i jak :)

Re: agroturystyka w Złotym Potoku.

jednorodzinnych choćby w Częstochowie. Chociaż administracyjnie wieś. Takie czasy. Wiele wsi w tym kraju tak się zurbanizowało, że nabierają charakteru małych miasteczek. Dlatego w założeniu agroturustyka miała zachować to co tradycyjne z całym wiejskim klimatem. Agroturystyka to nie jedna wiata nad grilem i

Re: Rzecz nie w tym co powie PIS

oszczędzają PO. Tak motali, że sami się zamotali i zapomnieli, że "PO - dobrze, Bóg, cukierki i wczasy na Ibizie, a PiS - źle, Szatan, brokuły i wczasy w agroturystyce w Dojdełkach Dolnych pod Bełchatowem"? A może po prostu nie ma jakiegoś wielkiego międzynarodowego spisku świata przeciwko Jarosławowi

Re: 2 tygodnie po Jurze z 3-latkiem

No wiec zgodnie z obietnica zamierzam przedstawić relację z wycieczki po Jurze Krakowsko-Częstochowskiej z trzylatkiem - w odcinkach. Pierwszy nocleg zaplanowaliśmy w okolicach Olsztyna/k. Częstochowy. W samym Olsztynie agroturystyka jest droga. W niedzielę rano wyruszyliśmy szlakiem przez

Wakacyjna przygoda

. No i właśnie pakując się w Bieszczady zabrałem kilka surowych szprych do narzędzi. Klamoty spakowałem do firmowej saszetki z logo firmy farmaceutycznej. Z tym logo też była historia ale to opiszę ekstra. Kwaterowaliśmy w Lesku na agroturystyce , więc bez zbędnej krępacji