Wszystko o:

reklamacja

Reklamacja lotu

Witam, Jakie są wasze doświadczenia z reklamacjami odrzuconych lub opóźnionych lotów. Jakie firmy polecacie a jakie nie. Ja postanowiłem wejść na ten rynek z usługą wypłaty odszkodowania z góry, pomniejszonego o dyskonto z tytuły ryzyka sporu polubownego i sądowego z przewoźnikiem. http

Re: Reklamacja w Biedronce?

ale z jakiego tytułu zamierzasz złożyć reklamację? to procedura dotycząca wady towaru, nie zmiany decyzji ;/

Re: Reklamacja w deichmann.

Na reklamację masz 2 lata więc się mieścisz. Ale reklamację trzeba złozyć w ciągu 30 dni od zauważenia wady. Inaczej jest do uwalenia.

Reklamacje konsumenckie

W związku ze zbliżającym się Dniem Konsumenta zachęcam do zadawania pytań w sprawie reklamacji towarów. Grażyna Załęska - referent prawny w Delegaturze Inspekcji Handlowej w Ciechanowie

Re: Reklamacja w Biedronce?

www.biedronka.pl/pl/bulletin,id,23,title,regulamin-zwrotow-i-reklamacji-towarow-zakupionych-w-sklepie-biedronka -- http

Buty Lasocki - odradzam/ reklamacja

Pół roku temu kupiłam dla męża klasyczne półbuty firmy Lasocki. Po pół roku użytkowania buty rozkleiły się, od butów odchodzi podeszwa, są w tragicznym stanie. Byłam niemile zaskoczona tak kiepską jakością. Odesłałam je z reklamacją (zakupione w sklepie eobuwie), jeszcze w oryginalnym pudełku

Re: Reklamacja w Biedronce?

i uściślijmy-zadnej reklamacji nie składałas tylko chciałas dokonać zwrotu. a na brak takiej mozliwości mozna złożyc co najwyzej zazalenie do kierownika sklepu... -- http://yoursmiles.org/t-kitten.php?page=2 http://yoursmiles.org/tsmile/kitten/t09044.gif

Re: reklamacja drzwi Porta

ja niestety zamówiłam drzwi PORTA do całego domu (10szt) pół roku i do dziś ich nie mam, bo jutro składam kolejną reklamację. Wykonanie i jakość drzwi są antyreklamą tej firmy. na każdym rancie białych drzwi widać szare łączenie. wyglada to okropnie. złożyliśmy reklamację i po trzech miesiącach

Re: Monnari reklamacja - ostrzegam

Butów też nie polecam, kupiłam tenisówki za 200 ( podobne w ccc można kupić za niecała 100) po dosłownie tygodniu odkleiły sie podeszwy, nie w jednym bucie w obydwu. Reklamacja odrzucona :(

Odwołanie do reklamacji

Witam Jak powinna wygaldać informacji o rozpatrzeniu odwołania? Otrzymała informacje od sklepu: " Pani reklamacja została rozpatrzona" nie powinna otrzymać informacji o rozpatrzeniu odwołania a nie reklamacji?

Re: Reklamacja w Biedronce?

Ja dziś złożyłam reklamację, ponieważ odmówiono mi zwrotu 19.99 zł za film. Wszystkie filmy kosztowały 9,99 zł, a ten jeden akurat był droższy. To nawet nie chodzi o pieniądze, ale jest kwestią pewnych zasad. Często kupuję książki i filmy w Biedronie, a tymczasem okazuje się, że jako stała Klientka

Re: reklamacja Whirlpool

także nie polecam firmy Whirlpool w kwestii reklamacji - przeciągają czas do granic możliwości, minęły prawie 2 miesiące a jedyne co słychać od pracowników to "proszę czekać". Nie wspomnę już o tym, iż do pralki nie zjawił się nigdy żaden serwisant. W Karcie Gwarancyjnej jest zapis, iż mają 14 dni

Re: Reklamacja w deichmann.

Mam także pytanie odnośnie reklamacji, ale torebki, którą kupiłam w Deichmann dokładnie 8.08.2016. Zaczęły mi się pruć "uszy" a nie umiem znaleźć informacji, czy nie przekroczyłam terminu zareklamowania. Czy ktoś wie coś może na ten temat?

Re: Monnari reklamacja - ostrzegam

Widzę, że nie tylko ja dałam się nabrać na ten szajs w Monnari. Reklamacja za reklamacją i nic z tego nei wynika tylko naciągają na koszty i odpisują nie czytając treści reklamacji. Zrobiła dokładnie jak Wy ostrzegając wszystkie znajome przed tymi bublami i bezczelnością firmy je sprzedającą.

Re: Monnari reklamacja - ostrzegam

Hej.Może jakiś zbiorowy pozew o traktowaniu klienta, że każda reklamacja jest odrzucana.Właśnie reklamuje przez rzecznika juz trzeci raz kurtkę puchową białą, gdzie po praniu brudne zacieki z pierza i śmierdzi niemiłosiernie.Odrzucili, że źle prana.Jednak prałam zgodnie z etykietą i myślę, że to

Re: Buty Lasocki - odradzam/ reklamacja

Pisz odwołanie do skutku i powołaj się na rzecznika praw konsumenta. Ja tak walczyłam z reklamacją botków, które po miesiącu użytkowania miały odklejoną podeszwę. Napisałam 2 odwołania i wywalczyłam zwrot pieniędzy.

Re: Buty Lasocki - odradzam/ reklamacja

Dziękuję dziewczyny za podpowiedź. Tak właśnie myślałam, odwołanie i powołanie się na rzecznika praw konsumenta. Ale słyszałam jeszcze o jednej opcji. Jeżeli sprzedawca w ciągu 14 dni nie odpowie na reklamację to automatycznie przyjmuje się, że reklamacja została przyjęta i należy się zwrot kosztów

Re: Odwołanie do reklamacji

Witam, Odwołanie od reklamacji format możne mieć dowolny. Ważne jest to, z czym Pan/Pani się nie zgadza. Tutaj fajny schemat co robić i kiedy http://

Re: meble agata - stół - reklamacja

Myśmy też składali reklamację na stół ale wszystko odbyło się płynie, szybciutko, zero problemów, dostaliśmy nowy i do tej pory wszystko jest ok.

Re: Monnari reklamacja - ostrzegam

!!!!! Oczywiście mogę złożyć reklamację, jeśli łaskawcy uznają to dostanę kurtkę pewnie na lato!!! Zanim coś u nich kupicie zastanówcie się 100 razy! Dorota

Re: Buty Lasocki - odradzam/ reklamacja

ha. kiedyś reklamowałam sandały babskie Lasockiego w ccc. buty ewidentnie się "popsuły". dostałam odpowiedz: reklamacja uwzględniona , oddać klientowi 30 % kasy:D:D:D. jak się łatwo nie denerwuję, tak się zdenerwowałam. łaski nie przyjęłam, w końcu oddali pieniądz. lasocki kiedyś to było coś

Reklamacja

Wiecie czy reklamacji podlega zepsuty zamek w torebce? Albo gdzie z tym pójść do naprawy.

Re: Reklamacja usługi/skarga na usługodawcę

Wiem, dlatego pytam o reklamację bardziej z ciekawości, a w moim przypadku chodzi raczej o niezostawienie sprawy bez żadnej reakcji.

Re: reklamacja w Kazar

Buty nawet wygodne i ładne ale bardzo nietrwałe !, Po 4 miesiącach używania zdeformowała się cholewka lewego buta. 12 dni po zgłoszeniu reklamacji otrzymałem informację, że buty zostały skierowane do naprawy po kolejnych dwóch tygodnia kolejna informacja, że są naprawione i czekają w salonie

Re: Monnari reklamacja - ostrzegam

Również przestrzegam przed zakupami w Monnari. Dziś po raz drugi została odrzucona moja reklamacja kurtki zakupionej za pełną cenę, czyli 459 zł. Powodem odrzucenia reklamacji jest to, że niewłaściwie ją użytkowałam. Kurtka nie nadaje się do użytku, ponieważ nie można w niej chodzić kiedy spadnie

reklamacja

chcąc zachamowac wózek hamulec po jednej stronie wózka pękł i to w taki sposób że wózek po tej stronie jest nadal zahamowany.Co powinnam w tej sytuacji zrobic?Czy mogą odmówić przyjęcia reklamacji? Nigdy nie składałam reklamacji i nie wiem jak mam postąpić.Proszę o pomoc.

Re: reklamacja

Witam, Zauważyłam, że pisałaś w kwietniu odnośnie wózka spacerowego. Nie jest jeszcze za późno. Reklamację złożyłabym jak najszybciej, opisując co ciężko chodzi, co pęka. Jak sprzedawca nie będzie chciał jej przyjąć (potwierdzić kopii), proszę napisać e-mail do sklepu lub do producenta. Na

reklamacja butów

mam problem. długo wybierałam buty na mróz. wczoraj kupiłamkozaczki na grubym spodzie i z misiem w środku.dzisiaj przeżyłam koszmar,bo zmarzły mi nogi i okazało się ,że są mokre w środku.mam pytanie czy ktoś z was miał przyjętą reklamację i zwrócone pieniądze albo wymieniono na inne buty z powodu

Re: reklamacja w Apart

Kupiłam złoty łańcuszek w APART i złożyłam reklamację w Złotych Tarasach, łańcuszek rozciągnął się o 8 cm, mimo to firma nie chce uznać reklamacji, motywując pismo wadą mechaniczną. Łańcuszek zareklamowałam po 2 miesiącach od zakupu, produkty słabej jakości, lepsze na bazarze można kupić. Nie

Re: Monnari reklamacja - ostrzegam

Witam,ja odebrałam właśnie dzisiaj torebkę ,po drugiej reklamacji ...za każdym razem tej samej wady (oderwanie listwy ozdobnej przy uchwytach) w odpowiedzi Monnari poinformowało mnie ,.że torebka była niewłaściwie użytkowana,zbyt duże obciążenie, mimo dość dużych gabarytów tej torebki nosiłam w

Re: Buty Lasocki - odradzam/ reklamacja

Ja miałam sytuację z przekroczonym terminem odpowiedzi na reklamację. Decathlon odpowiedział mi 15ego dnia. Chodziło o wymianę wbudowanego oświetlenia w namiocie (namiot kupiony w bardzo promocyjnej cenie - 1/3 wartości, bo wycofywali ten produkt). Zaproponowano mi zwrot pieniędzy za namiot, co

Re: Reklamacja imprezy turystycznej -termin odpow

Kolejne pytanie - tym razem nie odpowiedzieli w przeciągu 30 dni. Otrzymałam potwierdzenie, że do TUI moja odpowiedź na ich nieuznanie reklamacji dotarło 12 kwietnia. Dziś 21 maja, odpowiedzi nie mam. Co powinnam zrobić? Czy brak odpowiedzi oznacza, że mam prawo domagać się uznania reklamacji?

Re: Reklamacja usługi/skarga na usługodawcę

Reklamacja usługi może dotyczyć niewłaściwego wykonania usługi a nie tego, że Cię np. kosmetyczka chciała namówić na maseczkę za 300 zł. A niezadowolenie z poziomu obsługi jak najbardziej możesz wyrazić w necie.

Re: reklamacja biedronka

Był niedawno podobny wątek o reklamacji w Biedronce bez paragonu, poszukaj w wyszukiwarce.

Re: Monnari reklamacja - ostrzegam

ja np. zakupiłam torebkę, niestety zaczęła się psuć i oddałam do reklamacji... została uznana lecz pieniędzy nie chcieli mi zwrócić więc dopłaciłam i wzięłam kolejną torebkę która rozeszła mi się w sklepie wysypując cała jej zawartość... :( teraz im nie podaruje... nie chcę nic więcej z tego sklepu

reklamacje na Amazon

wogóle go nie dotykał, wygląda jakby zwyczajnie się rozkleił. Żyrandol wisi w drugiej sypialni więc jest używany najwyżej 2-3 razy w tygodniu. Żarówka też jest taka jak w instrukcji. Zrobiłam zdjęcia i weszłam na stronę Amazona by złożyć reklamacje. Niestety okazuje się, że mogłam to zrobić tylko do 1

Re: Reklamacja biżuterii firmy Kruk

: reklamacja nie uznana - uszkodzenie w wyniku nieprawidłowego użytkowania. To naprawdę żałosne - dodam, że nie pracuję na budowie tylko przy biurku, więc nie wiem po co mi biżuteria, której producent nie zaleca nosić - ta informacja powinna być podana klientowi przed zakupem - wyraźnie zapisana na pięknym

Re: KAZAR nie uznaje reklamacji

Buty nawet wygodne i ładne ale bardzo nietrwałe !, Po 4 miesiącach używania zdeformowała się cholewka lewego buta. 12 dni po zgłoszeniu reklamacji otrzymałem informację, że buty zostały skierowane do naprawy po kolejnych dwóch tygodnia kolejna informacja, że są naprawione i czekają w salonie

Re: Reklamacja butów Zalando

Reklamacje butów w Zalando od jakiegoś czasu są negatywne.Reklamowałam ostatnio buty botki na których popękała skóra . odpowiedz " Przedstawione uszkodzenia wynikają z intensywnej eksploatacji obuwia a nie wad ukrytych. Wady produkcyjne ujawniają się w początkowym okresie użytkowania od 1 do 12

Re: Reklamacja - myślicie, że mam szansę?

W f&f nie kupuje, wiec nie znam ich polityki. Ale w zarze uznaja reklamacje ze odziez sie skurczyla po praniu.

Re: savoir-vivre reklamacji

a co ta babka jest winna, że miała mówić przepraszam? Dostałaś kasę, reklamacja załatwiona, trafiło się, że dostałaś wadliwy produkt ale wszystko zostało grzecznie wyjaśnione w czym problem?

Re: reklamacja w Apart

, nie pracuję fizycznie. Po zareklamowaniu produktu w październiku 2016 r w jednym ze sklepów firmowych Apart, otrzymaliśmy informację, że nasza reklamacja jest niezasadna (szok !!!!!), ale naprawią nam ten pierścionek (łaskawcy !!!). Kompletnie nie rozumiem czym kieruje się firma APART ? Czy oni myślą

Re: Reklamacja imprezy turystycznej -termin odpow

Czas masz poniżej. Jeżeli nic nie wskórasz a nie będzie chciało ci się iść do sądu, zajmuję się odrzuconymi reklamacjami, tj. płace z góry za przejęcie praw do reklamacji od klienta. Ty odzyskujesz cześć pieniędzy z góry, ja na swoje ryzyko oddaje sprawę do sądu. W razie zainteresowania zobacz

Reklamacja imprezy turystycznej -termin odpowiedzi

W skrócie - wiele niedogodności i zepsuty wyjazd, napisana w terminie reklamacja, otrzymana (w terminie 30 dni) odpowiedź z biura podróży. Odpowiedź negatywna - że roszczenia nieuzasadnione (wiadomo, biuro liczy, że klient po takiej odpowiedzi odpuści, mi iż wie, że klient ma rację). I teraz

Re: KAZAR nie uznaje reklamacji

... masakra. buty skrzypią, obcas nie stabilny, myślę, że przy najbliższej okazji wyłamię się ..tak po prostu.. projektant buta zapominał, że są to buty wielorazowego użytku. Reklamacja oddalona...czuję się oszukana. NIE KUPUJCIE BUTÓW W KAZAR.., jeśli stać was na wydanie 400 zł na buty , to dołóżcie jeszcze

reklamacja butów

Czy można jeszcze coś zrobic z odmową uznania reklamacji butów? Reklamowałam sandały ze skóry, która się rozeszła tak że noga wypadała. Nie zostało to uznane. Odwołam się ale czy to coś pomoże?

Re: Reklamacja tabletu co robić?

Już od roku nie ma niezgodności z umową, teraz jest rękojmia. prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/ No i faktycznie - rękojmia to lepsza droga reklamacji niż gwarancja.

Reklamacja - myślicie, że mam szansę?

"na styk" a nawet ciut krótkie. Inna bluzka o rozmiarze 122 niewiele się różni po suszeniu od rozmiaru 104 (mam akurat dla młodszej taką samą kupioną i nie noszoną). Wkurzyłam się bo za jednym suszeniem trzy bluzki zmarnowane. Mam paragony, myślicie, że reklamacja coś da? A jeśli tak to z jakiego

Re: reklamacja butów venezia

Buty kiepskiej jakości. Po niecałych dwóch latach (rok używania i to tylko do pracy) buty nie nadają się do użytku, podeszwy się starły(wyszła dziura w podeszwie, natomiast skóra ładnie się trzyma i jak nowa wygląda) -firma nie uznała reklamacji. W styczniu jadę do sklepu i dowiem się jaki był

Re: kuchnia IKEA reklamacje z automatu odrzucane

Ja nie wiem, czy słusznie obwinia Pani jednego człowieka o sposób rozpatrywania reklamacji. Z mojej wiedzy wynika, że jest to system w tym sklepie, aby wszystkie reklamacje odrzucać. Opisy spraw są podobne, a naczytałam się wiele opinii na ten temat, między innymi na facebooku. Osoba, która do mnie

Reklamacja

Złożyłem reklamacje do biura podróży, minęło 30 dni i nie mam odpowiedzi. Gdzie dalej mogę skierowac sprawę? będę wdzięczny za podpowiedź

Re: Reklamacja - myślicie, że mam szansę?

www.federacja-konsumentow.org.pl/n,155,390,89,1,abc-konsumenta--co-warto-wiedziec-o-zakupach-i-reklamacji-wzory-pism.html o

Re: savoir-vivre reklamacji

Soffio, bo jesteśmy niestety nauczeni, że u nas reklamacje są bardzo trudne, często niemożliwe do wygrania. Pamiętam, jak kilka lat temu mojej koleżance rozkleiły się buty na zimę i odpowiedź serwisu brzmiała: 'buty nie nadają się do chodzenia po rozmokniętym śniegu'. To byla bodajże Venezia ? dwie

reklamacja-zapytanie

Poproszę szanowne e-mateczki o opinię. 10 października oddałam spodnie z sieciówki do reklamacji(gatki letnie za kilka stówek) zakupione. W szwie się materiał ujął. Zaraz otrzymałam SMS, że przyjęto do rozpatrzenia. I cisza z ich strony, więc zadzwoniłam. Pani się ugadała, że mogę sobie wymienić na

Re: Biedronka - nietypowa reklamacja

Przysługę? to reklamacja i jest potwierdzenie z konta-muszą oddać cała kwotę-łaski nie robią... -- Sygnaturka się zgubiła....

Re: Monnari reklamacja - ostrzegam

Witam, Jeżeli Pani jest zainteresowana sprzedaż prawa do reklamacji za 50% ceny zakup kurtki, zapraszam do kontaktu z nami pod mailem kontakt@odrzuconareklamacja.pl Otrzyma Pani zwrot 50% ceny zakupu, trzeba będzie odstąpić od umowy i zwrócić kurtkę do sklepu. Wszystko wyjaśnimy. Więcej informacji

Re: Reklamacja imprezy turystycznej -termin odpow

Jak najbardziej masz jeszcze czas, zawsze możesz się odwołać od niekorzystnej decyzji w sprawie reklamacji (zdarza się, że dopiero to odwołanie jest uznawane przez biuro podróży), najlepiej gdybyś zmieściła się w 30 dniach od decyzji odmownej

Re: KAZAR nie uznaje reklamacji

Witam Czasem jest tak, że sprzedawcy celowo odrzucają reklamację, licząc że klient i tak nic nie zrobi. Nie będzie przecież kierował do sądu sprawy za 200 zł. W takich sytuacjach warto skorzystać z oferty sprzedaży reklamacji na reklamacje24.com. Wystarczy napisać maila na kontakt@reklamacje24.com

Byl tu wątek o reklamacji

Był tu wątek o reklamacji decyzji forum.agora Co się z nim stało? Czy można prosić o dane do administracji, dyrekcji które zostały usunięte.

Re: reklamacja w Kazar

Mam doświadczenia - but się rozkleił po 3 miesiącach - odrzucili reklamację. NIGDY więcej Kazara

Re: savoir-vivre reklamacji

Oczywiście, że należała Ci się miła obsługa i przeprosiny za nieudany zakup. Jednak załatwianie reklamacji w Polskich firmach to..osobna kategoria, z którą miałam ku memu zdumieniu (nie)przyjemność zetknięcia się od drugiej strony, czyli firmy produkcyjnej. Krótko mówiąc - klient awanturujący się i

Re: Reklamacja tabletu co robić?

Zrób im awanturę, napisz pismo do jakieś ważniejszej osoby w firmie. U mnie zwykle to działa w 100% gdy coś zawalają z reklamacjami

nie uwzględniona reklamacja mebli kuchennych WFM

Poszukuję klientów Wolsztyńskiej Fabryki Mebli, którym nie uwzględniono reklamacji mebli kuchennych. Proszę o kontakt ela24@o2.pl.

Re: kuchnia IKEA reklamacje z automatu odrzucane

wadę lakierniczą i reklamacja jest słuszna. Proszę się nie załamywać tylko walczyć o swoje. Proszę zaproponować, aby przysłali innego rzeczoznawcę, jeśli nie to powoła Pani swojego i obciąży IKEA. Meble powinny wytrzymać 25 lat. Wiadomo jak jest w kuchni, woda, para, temperatura i w takich warunkach

Re: savoir-vivre reklamacji

aqua48 napisała: Krótko mówiąc - klient awanturujący się i nawet grożący sądem jest załatwiany dość szybko i w miarę sprawnie (...) Mam wrażenie, że działa to też w drugą stronę - klient, chcący załatwić niezbyt przyjemną sprawę (np. reklamację), od razu wytacza największe działa i robi

Re: savoir-vivre reklamacji

Moja mama miała (nie)przyjemność trafić na taką panią w BOK-u pewnego marketu. Rozumiem, że pani zarobiona była i miała urwanie głowy, ale wmawianie klientowi, że ten pojemnik, który przyniósł do reklamacji, pewnie sam w domu zepsuł i teraz próbuje wcisnąć sklepowi z powrotem, to gruba przesada

Re: Reklamacja butów Nike

Odpowiedź na reklamacje butów Nike. "Według wszystkich producentów obuwia, buty powinny być rozsznurowywane podczas zakładania i zdejmowania. Przedmiotowe obuwie zostało dostarczone do reklamacji zasznurowane co świadczy o tym, iż było w ten sposób użytkowane". Pewnie gdybym oddał te budy do

Re: reklamacja w Apart

też miałam taką sytuację, tylko mój łańcuszek został prawdopodobnie uszkodzony w momencie pakowania go przez pracwonika salonu, bo gdy wyjęłam łańcuszek z pudełka, był już "zgnieciony" - nie pęknięty całkowicie, ale to była kwestia czasu. Reklamacja została uwzględniona.

Re: Reklamacja Okularów Progresywnych!

biegłego (około 1000 zł) + opłaty ( około 50 zł) + cenę zakupu + odsetki + koszty zastępstwa (około 100 zł). Jak Pan przegra, traci Pan wszystko i dopłaca jeszcze około 100 zł kosztów zastępstwa. Z drugiej strony, jest kilka firm na rynku, które zajmują się reklamacjami, np. odrzuconareklamacja.pl Za 50

Re: gino rossi-reklamacja

Po pierwsze: sprzedawca jest tylko pośrednikiem i ma obowiązek przyjąć nawet najgłupszą reklamację, i wysyła ją dalej. Sprzedawca sprzedaje, a nie uznaje/odrzuca reklamacje. A to, że podpisał się parafką, to coś złego? Miał podać imię, nazwisko i adres najlepiej?

Re: savoir-vivre reklamacji

się w pas. Dla mnie ważniejsze byłoby, że do reklamacji sklep podszedł profesjonalnie i pieniądze zostały mi terminowo zwrócone. -- Korcia "droga ekspresowa do serca faceta nie wiedzie wcale przez żołądek...Jest hmmm nieco poniżej .. na mapie- oczywiście :)"

Re: savoir-vivre reklamacji

wobec takiej sytuacji - no cóż - potrzebowałaś tego na prezent, ale pociąg już przecież pojechał - nie miałaś i tyle. W związku z ta sytuacja, skoro nie mogłaś od pani wyegzekwować ani zwrotu pieniędzy natychmiast, ani możliwości złożenia reklamacji, ani kontaktu do właścicielki ...ja bym sprawę

savoir-vivre reklamacji

Jakiś czas temu reklamowałam rzecz zakupioną w pewnej sieciówce. Reklamacja została przyjęta profesjonalnie, bez piętrzenia trudności i szukania dziury w całym. Zapewniono mnie też, że po ustawowych 14 dniach otrzymam info telefonicznie, czy moja reklamacja została uznana. Minęło nieco ponad dwa

Re: savoir-vivre reklamacji

ludzi. Nie psułabym sobie nerwów taką panią - zapytałabym jej jak się nazywa i stanowczo poprosiłabym o kontakt do wlascicielki. Gdyby mi odmawiała, poprosiłabym to na pismie. A sprawę reklamacji i rozmowy z właścicielka zostawiłabym sobie na termin, któty by mi pasował. Szkoda się denerwować - naprawdę

Re: Reklamacja - myślicie, że mam szansę?

Ja reklamowałam kiedyś z takiego powodu w innej sieciówce i bez problemu uznali reklamację. -- Kobieta z racji posiadania dwóch XX ma w pakiecie wbudowaną opcję sprzątania. x wygląda trochę jak kosz na śmieci, a trochę jak kosz na brudną bieliznę. Jak nie pucuje wszystkiego w zasięgu wzroku, to

Re: Reklamacja - myślicie, że mam szansę?

uznala bym reklamacji Suszarki wszystko niszcza -- "Mam pare faktur, gdzie moge za nie cos kupic?" Baltycki

Re: Biedronka - nietypowa reklamacja

Po potwierdzeniu transakcji z karty mogą bez problemu odnaleźc paragon ktory maja obowiązek przechowywać.....napisałabym oficjalne pismo z pdoaniem meijsca zakupu i kserem potwierdzenia oraz uznaniem reklamacji i niech sobie suzkają. -- Sygnaturka się zgubiła....

Re: savoir-vivre reklamacji

sklepowi problemow wiec oni nam zrobili przysługę i zwrócili pieniądze i to wszytko co są nam winni? I moze jeszcze za to my powinniśmy ich przepraszać? W końcu reklamacja jest dowodem ze towar który dany sklep nam sprzedał nie spełniał naszych oczekiwań a uznana reklamacja jest oczywistym przyznaniem

Re: Biedronka - nietypowa reklamacja

No nie wiem, czy "przysługę" To reklamacja, a nie zwrot. Według mnie powinna obowiazywać cena zakupu. Co z tego, ze potem została obniżona. Ty kupiłaś za tyle i tyle.

Zalando - reklamacja

Reklamacje w Zalando - pol roku uzywania kurtki ktora kosztowala 1500 PLN i rozerwala sie przy szwie kieszeni reklamacji nie uwzgledniono. Przykre, ale jedyne co pozostaje to zrezygnowac z serwisu.

Reklamacja tabletu co robić?

Potrzebuje pomocy, bo już sama głupieje. Otóż mam tablet i problem z jego reklamacją. Oddany po raz pierwszy z powodu tego, że się nie ładował (wcale) i jedna część ekranu nie reagowała na dotyk, po powrocie z serwisu stwierdzili, że on jest sprawny i nic mu nie było, podobno też nic mu nie zrobili

Reklamacja tabletu co robić?

Potrzebuje pomocy, bo już sama głupieje :/ Otóż mam tablet i problem z jego reklamacją. Oddany po raz pierwszy z powodu tego, że się nie ładował (wcale) i jedna część ekranu nie reagowała na dotyk, po powrocie z serwisu stwierdzili, że on jest sprawny i nic mu nie było, nic mu nie zrobili

Kurtka 4F - reklamacja

rok temu kupiłam córce w 4f kurtke. rozdarła się na szwie. czy podlega to pod reklamacje? czy mogę odesłać kurtkę do reklamacji jeśli kupiłam ja w sklepie stacjonarnym? -- Rzuć wszystko i chodź się całować :)

Re: savoir-vivre reklamacji

Zachowanie sprzedawczyni wynika nie z tego, że tak są szkoleni, a raczej z tego, że nie są szkoleni przez właścicieli / centralę / jednostkę nadrzędną jak należy się zachować w przypadku reklamacji. Choć i z tą klasyfikacją bywa różnie. Niedawno reklamowałem towar kupiony na znanym, dużym portalu

Re: savoir-vivre reklamacji

chris1970 napisał: > Sprzedawcy nie doszli jeszcze do tego etapu, że sposób reklamacji może z klienta obrażonego, zawiedzionego zmienić w klienta ambasadora. Na konwenanse kupieckie z epoki Rzeckiego przyjdzie nam jeszcze długo poczekać. Otóż to, aczkolwiek za kupiectwem a la Rzecki raczej

Reklamacja - plecak Majewski?

macie jakieś doświadczenia w tej kwestii, czy reklamacja była uwzględniona i w jakim zakresie? W reklamacji należy "określić żądanie Kupującego oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację". Rozumiem, że w żądaniu mam wpisać naprawę lub wymianę zepsutego zamka, bo przecież całego plecaka mi nie

Brak odpowiedzi na reklamację

Złożyłam reklamację na komputer po 3 dniach od zakupu. Nie uruchamiał się od pierwszego razu, zakup na firmę (1 osob., działalność gosp). No i problem w tym, że minęło 14 dni a odpowiedzi na reklamacje nie ma. Czy pisać następną reklamację ( na jakie przepisy się można powołać?) czy czekać - to

Re: drzwi PolSkone - odrzucona reklamacja - dlacz

Witam. Ja na 9 par drzwi do domu, zamontowane tylko 2szt. 7 oscieznic i 2 drzwi poszlo dziś do reklamacji. Po kilka paprochow pod lakierem, zarysowania i odcisniecia od kartonu .... Dramat z jakoscia.... Zobaczymy jak pojdzie reklmacja, ale już jestem zalamany po Twoim poscie... Pelny bialy lakier

Reklamacja mebli

Witam. Wczoraj dostarczono mi kupiony w sklepie stacjonarnym narożnik. Po kilku godzinach okazało się, że tkanina obiciowa rozciąga się i marszczy nawet po 10 minutowym siedzeniu odkształca się. Czy mam prawo napisać reklamację towaru z tytułu rękojmi i żądać rozwiązania umowy i zwrotu pieniędzy

Reklamacja butow

Witam . 22 mają kupiłam buty firmowe za 250 zł w których tylko w sumie jeździłam do pracy i to autem w jedną stronę, po 8-miu dniach w weekend zauważyłam że jeden but z przodu różni się kolorem i struktura buta . Więc zanioslam je do reklamacji gdzie babka na reklamacji napisała że but różni się od

Re: gino rossi-reklamacja

Umyła Pani skórzane buty WILGOTNĄ gąbką i dziwi się Pani, że skóra się odbarwiła? Dodatkowo ma Pani jeszcze pretensje o odrzucenie reklamacji? Gratuluję rozsądku. Po to właśnie służy impregnat - żeby zabezpieczyć buty przed kontaktem z wodą m.in.

Re: Monnari reklamacja - ostrzegam

proponuję złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy , w chwili gdy reklamacja jest nie uznana nie odbierać towaru ale złożyć oświadczenie o zwrot pieniędzy w terminie 7 dni z należnymi odsetkami po tym terminie

Re: Monnari reklamacja - ostrzegam

Ja mam podobną sytuację. Płaszcz z Monnari założyłam 4 razy a wygląda jak kilkuletni, lub delikatnie mówiąc " z odzysku" . Reklamacja odrzucona Podobno zmechacenie jest jak najbardziej normalnym zjawiskiem. Szkoda tylko, że przy zakupie nikt nie informuje , że wyroby są niskiej jakości. Podobno

Re: savoir-vivre reklamacji

mnie znają i choćby dlatego traktują inaczej, ale jak traktuje mnie zupełnie obca mi osoba, kiedy idę do niej załatwić właśnie coś kłopotliwego ? reklamację, skargę, itd.

REKLAMACJA kurtki - zatrzask "odpadł"

powinien się odpiąć) a w jego miejscu jest mała dziurka przez którą wychodzą pierze czy sklep internetowy uzna taka reklamację? tzn. nie chcę kurtki na wymianę, ani naprawy tego, tylko chcę zwrotu pieniędzy myślałam że coś co ma taką cenę nie ma takich banalnych usterek co radzicie?