Wszystko o:

sieć kolejowa w niemczech

alepod

Hotel w Szwajcarii, który co roku buduje się od nowa. Chcesz w nim zostać? Stwórz samodzielnie własne igloo [ZDJĘCIA]

Hotel w Szwajcarii, który co roku buduje się od nowa. Chcesz w nim zostać? Stwórz samodzielnie własne igloo [ZDJĘCIA]

Znudziły wam się standardowe pokoje hotelowe? Wybierzcie się do Szwajcarii. A właściwie do jednej z tamtejszych wiosek, w których można wybudować własne igloo do spania.

Bilety lotnicze tanie jak barszcz, ale na miejscu drogo jak diabli. "Piwo kosztuje 35 zł, ale najgorszy był rachunek za telefon"

Są kraje, do których bilety lotnicze kuszą niewiarygodnie niskimi cenami. Wiele osób decyduje się je kupić, często nie zdając sobie sprawy, że na miejscu jest z kolei bardzo drogo. Gdzie lepiej zabrać więcej pieniędzy?

Niemcy wakacje. Informacje praktyczne

Kuchnia, zakupy, atrakcje - poradnik na udane wakacje w Niemczech.

Vorarlberg - zielony skarb Austrii [INFORMACJE PRAKTYCZNE]

Vorarlberg - zielony skarb Austrii [INFORMACJE PRAKTYCZNE]

można dojechać dowolnym środkiem lokomocji. Komunikacja lokalna funkcjonuje bez zarzutu. Połączenie autobusowe i kolejowe są ze sobą skorelowane czasowo i biletowo, podobnie jak w dużych aglomeracjach miejskich. W niektórych regionach oprócz autobusów liniowych kursują specjalne autobusy dla piechurów

Interurban - dwie historie pewnego tramwaju

Interurban - dwie historie pewnego tramwaju

rozbudowywana ? do Ozorkowa (1921) i Lutomierska (1931). Epokę rozbudowy podmiejskiej sieci tramwajowej Łodzi zakończył dopiero Wielki Kryzys. Po wojnie jeszcze przez kilka dziesięcioleci tramwaje podmiejskie w Łodzi trzymały się mocno. Nie zniszczyli ich Niemcy w czasie okupacji, nie ucierpiały znacznie w

Najlepsze hotele europejskie wg International Hotel Awards [RANKING 2012]

Najlepsze hotele europejskie wg International Hotel Awards [RANKING 2012]

Hotele świata. Niemcy - Hilton Frankfurt Airport Zwycięzcą w kategorii "Best International Airport Hotel" w 2012 został Hilton we Frankfurcie. Nowoczesny budynek mieści się dokładnie nad stacją kolejową Intercity Express, piętnaście minut od centrum miasta. Do terminalu pierwszego

Pociągi pod unijnym nadzorem

, kiedy skróci się czas przejazdów krajowych. Choć licząca niemal 20 tys. km sieć kolejowa ma ponad 7 tys. miejsc, w których pociągi muszą zwalniać, w jej modernizację inwestujemy wciąż 30 razy mniej pieniędzy niż Niemcy (a remonty dodatkowo wydłużają czas podróży). Do końca 2008 r. planowane jest

Francja wycieczki - informacje praktyczne

Francja wycieczki - informacje praktyczne

czasu podróży często przegrywający z TGV. Na długich dystansach sprawdza się najlepiej właśnie szybki pociąg. Państwowe przedsiębiorstwo SNCF utrzymuje dzięki dotacjom sporo niedochodowych, lokalnych połączeń kolejowych. Natomiast sieć komunikacji autobusowej jest rozdrobniona, obsługiwana przez lokalne

Szwajcaria. Parę praktycznych informacji, zanim wyruszycie na perfekcyjne wakacje

Szwajcaria. Parę praktycznych informacji, zanim wyruszycie na perfekcyjne wakacje

można otrzymać na większości stacji kolejowych. Samochodem Z Warszawy do Szwajcarii jest ok. 2 tys. km, nie obejdzie się więc bez nocowania po drodze. Najdogodniejsza wydaje się podróż przez Niemcy - cały czas po autostradach. Jeśli wybierzemy podróż autem, musimy liczyć się z wykupieniem na

Kajakiem przez Bałtyk, rowerem przez Bornholm, do SPA w lesie nad Narwią. Pomysły na niezapomnianą majówkę 2014

Kajakiem przez Bałtyk, rowerem przez Bornholm, do SPA w lesie nad Narwią. Pomysły na niezapomnianą majówkę 2014

Conference & Spa w Serocku / fot. materiały prasowe Narvil Conference & Spa CZYTAJ TEŻ: "Polska jest piękna" vs. "Nie wierzcie w to, jest brzydko jak diabli!". Film promujący Polskę bije w sieci rekordy popularności i... dzieli internautów 30 tys. zł za dobę - tak mieszkają goście

Re: Wrocław-Jelenia Góra. Jaka trasa?

mieszkający w zagłębiu ruhry kolega bardzo sobie chwali weekendowe wycieczki kolejowe zarówno po zachodnich niemczech, jak i krajach ościennych.

Re: Może zmiany w komunikacji tramwajowej ?

Uważam że siec tramwajową w Toruniu powinni rozbudowac bo przeciez tramwaj jest szybszym srodekim lokomocji niz autobus. Jesli chodzi o tramwaj przez most kolejowy to wcale nie musialo by być problemow z roznica napięcia. Będąc w niemczech oglądałem program o jakims niemieckim miasteczku w

Re: Przerzucanie postów raczej w kobylewie.

zielonej górze nie ma, to powinna pomyśleć o budowie jakiegoś kanału. teraz to nie jest wielki problem techniczny, a byłoby dodatkowe okno na świat. minęły czasy zamykania okien na zachód ze względów politycznych. teraz trzeba je tylko pootwierać. w niemczech jest 7.300 km dróg wodnych. jest co

Re: Brawo dla Fiata i TVN :(

moim zdaniem przesadzasz. kilka lat temu wydazyl sie w niemczech wypadek, w ktorym zginely setki ludzi. katastrofa! pociag sie wykoleil. transmitowali w wiadomosciach na zywo akcje ratownicza. to dopiero byla tragedia. zaraz po wiadomoscich reklamy. no i oczywiscie reklama sieci kolejowych

kto nie chce, zey polacy sie wzbogacili?

turismusverband insel usedom e.v. (zwiazek turystyczny wyspy uznam), aby wspolnie z pozostalymi gminami uznamu profesjonalnie promowac sie w niemczech. a jak ludzie przyjada to trzeba ich przenocowac, nakarmic i zabawic. slowem, ubb to dla swinoujscia szansa na rozwoj, o ktorych wiekszosc miejscowosci

Re: Apropo połączeń BB Katowice

zauważyłeś że wymieniają i podkłady i szyny i tłuczeń . > w Bawarii z mniejszych miejscowości do > Monachium też jeżdżą busy, tyle, że większe i zupełnie innej, > lepszej jakości Szkoda że przeoczyłeś fakt że w Bawarii i w całych niemczech jednak podstawą transportu miedzy miastami

Re: Juz mi sie nie chce

> Co zatem powoduje, ze w Polsce nawet tabor towarowy na wiekszosci szlakow jezdz > i 25-30 km/h? Stan techniczny sieci. A nie rozmiar kółek. Jeżeli tor jest klasyczny, stykowy, to długość szyny to jest zwykle bodajże 25 metrów (nie chce mi się sprawdzać, ale 10 lat temu obroniłem

Re: Apropo połączeń BB Katowice

, zakompleksiony człowieczku możesz wiedzieć? Tyle co w necie wyczystasz? Szkoda że przeoczyłeś fakt że w Bawarii i w całych niemczech jednak podstawą > transportu miedzy miastami jest kolej autobusy i busy są tylko uzupełnieniem > sieci głównie tam gdzie kolej nie dociera .Mało tego te busy

Re: Nie kupujcie TGV!!!!!!

i zabezpieczenie techniczne niemalze jak na lotniskach. Cala siec komunikacji torowej w niemczech jest/musi byc sterowana elektronicznie. Jak na polskie warunki, to jest to chyba cos z krainy snow. Podstawa wszystkiego jest inteligentna modernizacja sieci torowej. majac rozsadna infrastrukure

Re: TIRy na tory - co zyskamy ile zarobimy???

nikt nikogo by nie blokował. Kolej jest przystosowana do dużo większego nateżenia ruchu niż mamy obecnie. Tiry oraz inne samochody ciężarowe powinny służyć tylko i wyłącznie do transportu towarów na krótkich odcinkach czyli z zakładu na stację kolejową. I tak jest w całej cywilizowanej europie