Wszystko o:

wszystko o alpach francuskich

Pascal. Przewodnik Ilustrowany - Francja

Grenoble Alpy Francuskie

Grenoble Alpy Francuskie

Stolica regionu i największe miasto Alp Francuskich, Grenoble, leży w głębokiej kotlinie górskiej pomiędzy górami Vercors i Chartreuse a pasmem Chaine de Belledonne. Nie ma tu szczególnie cennych zabytków, ale piękne położenie, ciekawe muzea i bogate życie nocne - mieszka tu ok. 60 tys. studentów - sprawiają, że warto tu spędzić kilka dni. Grenoble to także dogodna baza wypadowa do zwiedzania Alp Francuskich.

Narty. Alpy Francuskie bez tajemnic

Takie są Francuskie Alpy: Sabaudia i Delfinat - historyczne krainy będące rajem dla narciarzy i turystów - ciągną się na południe od Genewy i pięknego Jeziora Genewskiego poprzez ośnieżone szczyty z majestatycznym Mont Blanc na czele

Francja wycieczka. Co zwiedzać we Francji

Zróżnicowany krajobraz Francji urzeknie zarówno miłośników łagodnych widoków gajów oliwnych i tarasów winnych, jak i urwistych zatok i dostojnych Alp. Wycieczka do Francji to znakomity wybór dla lubiących trekking, plaże i francuską kuchnię.

Najpiękniejsze Alpy są w Słowenii?

Najpiękniejsze Alpy są w Słowenii?

;Ale oczywiście najważniejszy powód, aby jechać w Alpy Julijskie to wspinaczka. Tras wystarczy na pełne adrenaliny dwa tygodnie, zaś każda góra ma swój niepowtarzalny charakter. Na Trigalvie, do którego dostać się najlepiej z jednego z wysokogórskich schronisk, zobaczymy, co pozostało z lodowca po

Koniec roku z Belvillą

osób, możliwa mniejsza liczba osób za niższą cenę; Ferienpark Oberstaufen, niemieckie Alpy - korty tenisowe, kryty basen, fitness, bilard, restauracja, dwuosobowe studio - od 567 euro; Les Chalets des Ecourts, Alpy Francuskie - sauna, łaźnia turecka, basen z widokiem na Alpy, czteroosobowy

Włochy na narty – udane wakacje nie tylko latem!

Włochy na narty – udane wakacje nie tylko latem!

Skorzystaliśmy z pomocy ekspertów od wycieczek narciarskich z Nev-Dama , aby stworzyć dla was subiektywny przewodnik po czterech najciekawszych miejscach we włoskich Alpach. Od najdłuższych tras zjazdowych, przez atrakcyjnie wyposażone snowparki, aż po szerokie trasy do nauki jazdy i rodzinne

Krajobrazy jak z filmu science-fiction. Ich autorem jest polski fotograf. "Czekałem 20 godzin, żeby zrobić zdjęcie"

Krajobrazy jak z filmu science-fiction. Ich autorem jest polski fotograf. "Czekałem 20 godzin, żeby zrobić zdjęcie"

krajach i przyznaje, że przez dłuższy czas do jego ulubionych gór należały: Karpaty ukraińskie i rumuńskie, Alpy francuskie i szwajcarskie oraz Góry Przeklęte w Albanii. - Ale wraz z nowymi miejscami ta lista się poszerza. Dwa lata temu spodobały mi się Góry Skandynawskie w północnej Szwecji, w Parku

Sylwester 2013. Najlepsze kierunki sylwestrowe

Sylwester 2013. Najlepsze kierunki sylwestrowe

handlowej miasta, albo przy Merrion Square. Sylwester 2013 Alpy Francuskie Sylwester na stoku albo po prostu w górach to zawsze świetna myśl. Świętować 31 grudnia pod Mount Blanc w Alpach Francuskich? Bajeczny pomysł! Problem w tym, że lepiej zacząć wprowadzać go w życie odpowiednio wcześniej. Francuzi

Ty możesz zobaczyć to na żywo, Twoje wnuki - nie. 12 miejsc, które znikają z powierzchni Ziemi

Ty możesz zobaczyć to na żywo, Twoje wnuki - nie. 12 miejsc, które znikają z powierzchni Ziemi

również amatorów zimowych sportów.  W ciągu ostatnich 40 lat lodowce we francuskich Alpach straciły ponad jedną czwartą powierzchni. Jeśli sytuacja się nie zmieni, to szacuje się, że do 2050 roku Alpy będą całkowicie pozbawione lodowców. Madagaskar jest czwartą pod względem wielkości wyspą na

Na narty z liniami LOT

Do ośrodka w Alpach Francuskich dolecimy raz w tygodniu w sobotę, aż do końca marca (rejsy 25 grudnia i 1 stycznia przesunięte zostaną na niedzielę 26 grudnia i 2 stycznia).W każdą sobotę między 15 stycznia a 9 kwietnia dwa czartery polecą do Werony, skąd łatwo dostaniemy się do pobliskich kurortów

POLECAMY WIDEO

Re: W SERCU ALP - tunel stulecia

dialekt szwajcarski), francusku (ci z czesci "niemieckiej" mowia lepiej po francusku niz ci z czesci "francuskej" po niemiecku), ale Ty, o ile dobrze rozumiem, jestes Szwajcarka przyrodzona, wiec niekoniecznie musisz wladac wszystkim szwajcarskimi jezykami. Bywam dosc czesto w okolicach Genewy (CERN).

Re: woda evian

> Nie nadaza... smutne:( ale moze nie wszystko stracone. > Droga Kochanico! Coz z tego, ze lura!! zapytaj sie swojego kochanka-jesli rzecz > ywiscie jest francuzem-o takie francuskie przyslowie: "Podazaj za moda, lub opu > sc ten swiat!" I pij eviana...delektuj sie

Re: woda evian

-jesli rzeczywiscie jest francuzem-o takie francuskie przyslowie: "Podazaj za moda, lub opusc ten swiat!" I pij eviana...delektuj sie nieskazitelna czystoscia wprost z serca francuskich alp... poczuj sie jak Paris Hilton...

Re: Nie obrazaj

polski_francuz napisał: > swojej inteligencji. Mowilem o szacunku do kobiet. > > Cos czuje, ze go zaraz strace. > > Aby to nie nastapilo, ide spac. hehehe, nie masz inteligencji, gdybys mial nie zabranialbys ruskiemu przyjezdzac we francuskie alpy nie

Re: Fundusz zdrowotny dla bogatych - pytanie

niemiecka ale polowe czasu robiony z domu w Polsce. Jak opowiadam o tym Niemcom, szczegolnie o ZUSie 300 PLN to nikt nie chce wierzyc. Ja rozumiem, ze takich jak ja nie ma duzo ale mimo wszystko ten ZUS ryczaltowy dla dzialalnosci gosp. to jest gruba przesada.

NIE

. budzi to - zreszta uzasadnione - podejrzenie, ze w wersji live nasz kraj prezentuje sie nieco mniej atrakcyjnie. poza tym z czym do ludzi?! riwiera francuska czy alpy szwajcarskie odsadzaja nas o lata swietlne jesli chodzi landszafty, nie tedy droga... nie lubie.

hehe co za ubaw z glupich rodakow

Trzeba sie nie wylać rano żeby wogóle pomysleć o wyjezdzie do zakopanego. Stać w korku żeby dojechac, w jeszcze wiekszym żeby wyjechać, a na miejscu przepłacać pazernym na dutki pseudogóralom. Postac sobie w kolejce do wyciagu i posłuchac kultury rodaków. Lepiej sobie pojechac na druga

Re: hehe co za ubaw z glupich rodakow

stradale napisał: > Trzeba sie nie wylać rano żeby wogóle pomysleć o wyjezdzie do zakopanego. > Stać w korku żeby dojechac, w jeszcze wiekszym żeby wyjechać, a na miejscu > przepłacać pazernym na dutki pseudogóralom. > Postac sobie w kolejce do wyciagu i posłuchac kultury

Re: Kilkudniowe wyjazdy zimowe - dla oszczędnych?

lepiej przygotowane; do tego np. w alpach francuskich ze wzgledu na polozenie jest dluzej jasno, mozna jezdzic do 17.30/18 bez problemu, w wiekszosci porzadnych osrodkow masz tez jazde nocna przy sztucznym swietle; w sumie dzieki temu wszystkiemu o wiele wiecej zjezdzasz (pod warunkiem, ze masz

Re: trzy doliny - a jakże ;)

'Ampezzo to ponad 150 km ale nie polecam. Poza tym we Włoszech wszystko jest tip top: hotele (klimacik a nie bloki), kuchnia (bez badziewia dla turystów ale full wypas), wieczorny klimat. Ludzie mili, trasy extra, extra przygotowane, architektura no i winko. A ceny o niebo rozsądniejsze niż we Francji