10 lat ttemu wygląało to zupełnie inaczej. Po zamachacch 11 września 2001 wszystkie państwa NATO uznały jednomyślnie, że członek NATO, USA, został zaatakowany a inspirator ataku znajdował się na terenie Afganistanu i tamże prowadził szkolenie bojowników Al Kaidy. W dodatku w Afganistanie toczyła si
po pierwsze
1.te ladowanie na ksiezycu jest cudzolozne
2.feministczne
3.caly czas trwaja jej cudzolozne uczynki i liczne czarodziejstwa
4.spelni sie co jest powiedziane ,ze psy beda jesc cialo izebell a krew obryzga
sciany jej domu,
znajdzie sie 2 czy 3 eunuchow ktorzy wypchna ja
W 1992 nie chcieli z prostej przyczyny: obawy przed przegraną. Obecnie stali
się chyba ofiarami własnej argumentacji sprzed lat. Znacznie rozzsądniej
zachował się Kościół w Irlandii: nie protestował przeciw referendum, ale je
wygrał.
W Polsce jednak panuje wśród elit (WSZYSTKICH elit) zasadni
Stanisław ma dużo racji. KIEDYŚ lewicowość wiązała się z antyklerykalizmem. PRL
deklarowała się jako lewicowa i była (w końcówce coraz mniej, ale jednak)
antyklerykalna. No więc, kto był w opozycji wobec PRL, ten po prostu bał sie
określać jako lewicowiec.
Teraz SLD i sama się określa jako le
większa bezwładność tym więcej energi trza aby przyśpieszyć.
Innymi słowy to ca zarobimy na zwiększeniu energi kinetycznej
stracimy na zwiększeniu masy w czasie prześpieszania plus straty.
...przy zderzeniu dwóch ciał o znacznie różniącej się masie wpływ na oddanie energii ma masa ciała o mniejszej masie. Masa tu154m ma niewielkie (prawie żadne) znaczenie, liczy się bezwładność brzozy smoleńskiej (mechanika tego jest dość skomplikowana, bo brzoza jest giętka i utwierdzona w gruncie
alkohol powoduje, że ciało podczas takiego zdarzenia jest bezwładne - poobija się ale nie połamie, tak bardzo jak wtedy gdy klient jest trzeźwy i "ratuje się" próbując amortyzować wypadek. Bo machanie łapami i napinanie mięśni powoduje usztywnienie ciała i w momencie gwałtownego uderzenia o przeszko
z powodu tego, że nie był on jednolitą bryłą i część mas składowych zmieniała położenie w trakcie narastania przechyłu:
- pasażerowie (ok. 7-8 ton)
- paliwo w zbiornikach (przelewało się bliżej lub dalej od osi samolotu, więc i składowe
momentu bezwładności zmieniały się z kwadratem
Należy także podkreślić, że zawsze lepiej gdy przy hamowaniu
kumulujemy energię kinetyczną aniżeli tracimy na ciepło.
Podejrzewam, że na tej samej zasadzie dawno temu ktoś w Polsce
zbudował nadzwyczaj efektywne zderzaki.